Kenneth Dambo LinkedIn Kenneth Dambo Twitter Kenneth Dambo Facebook

House of Luxury - Branding

House of Luxury er et eksklusivt society for unge i alderen 18-25 år med interesse for luksus og liebhaveri. KOnceptet blev grundlagt d. 07/07-2008 af Bjarke Marcell og Kenneth Dambo. House of Luxury besidder en luksuriøs Member's Club. Disse medlemmer opnår lukrative fordele på restauranter, hoteller, caféer, diskoteker, lounges og mange andre steder i hele Danmark. Derudover afholder House of Luxury også livsstils messer, hvor målgruppen har mulighed for at se den kommende mode, før den er tilgængelig for alle andre, dette inkluderer tøj, accessories , biler og alt andet der er i målgruppens interesse.

Kenneth Dambo har følgende ansvarsområder hos House of Luxury ApS:

- Økonomi, herunder bogføring, fakturering, betaling, investeringskalkulation, regnskabsanalyse og revisorkontakt.

- Jura, herunder virksomhedsregistrering, tilladelsesansøgning, kontrakt tilpasning, patenttegning, og advokatkontakt.

- Markedsføring, herunder design af hjemmeside, visitkort, brochurer og logo.

Kenneth Dambo har udviklet sig personligt på følgende områder:

Networking: Kenneth Dambo er blevet god til at indsamle relevante visitkort og føre samtale med folk, som han i fremtiden kan drage nytte af og gøre forrentning med, når han er til møder, receptioner og konferencer.

Selvstændighed: Kenneth Dambo har fået yderligere erfaring med det at drive selvstændig virksomhed.

Mennesker: Kenneth Dambo har fået erfaring med personale håndtering og motivering, på trods af at dette kun delvist var hans ansvarsområde i virksomheden.

Projektarbejde: Kenneth Dambo har været igennem hele udviklingsprocessen lige fra idé skabelsen og sparringen på idéen, til realiseringen af den igennem virksomhedsstiftelse og virksomhedskonstruktion.

Arbejdsdisciplin: Kenneth Dambo er blevet god til at effektivisere sin arbejdsrytme, og konstant analysere hvilket træk der skal være det næste, set ud fra hvad der bedst bevirker virksomheden til at komme nærmere sit mål, og hvordan det lettest opnås.
Besøg www.houseofluxury.dk

House of Luxury - Branding

Andre der læste "House of Luxury - Branding" læste også: